torstai 16. helmikuuta 2017

Unelma minä

Olen miettinyt viime aikoina paljon itseäni ja todellakin tätä mahassa kasvavaa pientä. Sitä, millainen olen nyt ja millainen haluaisin olla tulevaisuudessa ja millainen mennyt minäni oli. Olen kasvanut paljon ihmisenä esikoisen saannin myötä ja ajatusmaailma on muuttunut. Ennen olin laiska, saamaton ihminen, jota ei kiinnostanut koulunkäynti, enemmänkin ryyppääminen ja pikaruoka. Onneksi heräsin ajoissa tilanteeseeni, ennen kuin se johti mihinkään vakavempaan, tai ainakin tarpeeksi ajoissa.

Joskus en pitänyt huolta itsestäni, kunnes tajusin, että kehoa pitää huoltaa, jotta jaksaa. Silloin tutustuinkin ensimmäisiä kertoja karppaukseen. Tämäkin kun on tarkoitettu enemmänkin elämäntavaksi, tuli tehtyä lipsumisia hyvin usein. Ennen tätä raskautta ja alkuraskaudesta olin vähähiilarisella miten sattui, ja herkuttelin miten sattui. Nyt radi diagnoosin jälkeen olen päättänyt pysyä vähähiilihydraattisessa ruokavaliossa, jossa joskus ja jouluna voi hieman herkutella. Tämä on toisaalta antanut hyvän pohjan tulevaisuuteen, nyt kun PAKKO pysyä kyseisessä elämäntavassa, siihen siirtyminen tuntuu helpommalta kuin ennen ja näin ollen voin nauttia uudesta elämäntavastani raskaudenkin jälkeen.

Olen siis edelleen se hieman kärsimätön persoona, jolle pitäisi kaikki toimia HETI. Olenkin päättänyt opetella hieman kärsivällisemmäksi tulevaisuudessa. Helpottaa huomattavasti elämää ja elämänlaatua, kun ei vaadi kaiken tapahtuvan heti, joka ei voikkaan tapahtua sormia napsauttamalla. Pyrin siihen, että olen se paras versio itsestäni, hyvä ei riitä.

Unelma minäni on siis kärsivällinen, aktiivinen, hyvinvoiva ihminen, jolla menee elämässä paremmin kuin hyvin. Sellainen, joka hyväksyy itsensä ja muut sellaisenaan. Hänellä on selkeät ajatukset unelmistaan ja elämäntavoistaan, joiden avulla jaksaa elämässään eteenpäin. Hän pyrkii hyödyntämään jokaisen ideansa ja inspiraationsa tekemäänsä ja olemaan luova. Hän on myös laihtunut huimasti, pyrkii olemaan paras äiti lapsilleen ja huokuu energiaa, joka tarttuu muihinkin. Sellainen on unelma minäni, joka toivottavasti olen kokonaisuudessaan parin vuoden kuluttua!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiattomat kommentit menevät suoraan roskakoriin ;)