keskiviikko 23. maaliskuuta 2016

Keskiviikko


Taas tuli pitkä blogitauko. En ole vain osannut pukea ajatuksiani sanoiksi. Pääasiassa mun aika on mennyt opiskellessa nettilukiossa ja touhutessa pojan kanssa, jolla alkaa puskemaan ensimmäistä uhmaa, joten voi sitä huudon määrää tällä hetkellä. Hän on myös yhtä kovapäinen kuin äitensä, joten temperamenttia löytyy. 

Omalla kohdalla ruokailut ovat menneet suoraan sanoen päin persettä ja liikuntaa ei ole tullut juurikaan satunnaisia kävelylenkkejä enempää tehtyä. Prkleen poskiontelontulehdus, kun meni ja sekotti mun statsit täysin tähän hommaan. Täytyisi vain löytää se statsi uudelleen. Pääasia on kuitenkin, että olen sentään jaksanut käyttää vapaa-aikani hyödyllisesti treenaten aivoja koulutehtävien parissa.

Mulle onkin jo tässä alkanut pikkuhiljaa selkiytymään se, että mitä kursseja opiskelen ja mitä tulen tulevaisuudessa kirjoittamaan yo-kirjoituksissa. Näillä näkymin kirjoitan äidinkielen, pitkän englannin, ruotsin, lyhyen matematiikan, biologian ja kemian, jotta mahdollisuuteni jatko-opiskeluihin olisivat hyvät. Suoritan myös kaikki fysiikan kurssit, vaikka en ainetta tule kirjoittamaan kirjoituksissa. Tulevaisuudessa ehkä helsingin eläinlääketieteellinen, koska se on mun unelma, mutta saas nähdä pääsenkö toteuttamaan unelmaani.

1 kommentti:

  1. Poskiontelontulehdus ei ole yhtään kiva! Tsemppiä tulevaisuuden suunnitteluun :)


    ♥ Vilhelmiina Lyydia

    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista

Asiattomat kommentit menevät suoraan roskakoriin ;)