lauantai 13. helmikuuta 2016

The sound of silence


Oho, joko siitä on melkein kuukausi kun olen viimeksi postannut! No, tällä aikaa ei ole oikein tapahtunut mitään erikoista, sillä olin flunssassa, joka johti lopulta poskiontelontulehdukseen. Antibioottikuurin jälkeen en ole vielä uskaltautunut salille, mutta jos ensi viikolla! Motivaatio on ollut hieman hukassa flunssan jälkeen ja muutenkin olo on ollut vetämätön ja laiska. Sekin johtuu suoraan sanottuna ihan siitä liikunnan puutteesta.. 

Ruokavalion suhteen on sentään mennyt hyvin! En ole sortunut syömään mitään hiilihydraattista, kieltäydyin jopa laskiaispullista, joka on suoraan sanottuna ihme! Tai sorruin mä tiistaina syömään vähä vadelmakermajäätelöö, mutta syytänkin tästä ihan vaan kuukautisia. Miksi sillon tekee kaikista eniten mieli kaikkee hyvää? En kuitenkaan syönyt kuin pienen kipollisen, koska se oli oikeasti PAHAA. No, ei mun maailma siihen kaadu. 


2 kommenttia:

  1. Oo vähä hyvä biisi! En ookkaa ennen kuullut. Itelläki oli tarkoitus laskea vatsan turvotusta ennen wanhoja mutta laskiainen on vain kerran vuodessa!Eikä se yks pulla loppu peleissä näy yhtään missään muussa kuin hyvässä mielessä :)

    http://maailmanrannikoilta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä tykkään tosta kas! Aika hyvä cover -veto. Alkuperäinenhän on Simon & Garfunkelin esittämä ja tykkään siitä kas kovasti. :3

      No ei se pulla joo näy, mut mä oon päättäny ottaa tästä vvh:sta ihan elämäntavan itselleni :) Tietty olisin voinut leipoa pullan korvaajaa, mutta se sitten vähän jäi.. :D Täytyykin tehdä tässä joku kerta ihan kokeilusatsi!

      Poista

Asiattomat kommentit menevät suoraan roskakoriin ;)