sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

Siis terve, vähän liiankin pitkästä aikaa..


Väsynyt äiti täällä hei! Blogin päivittäminen on tosiaan hieman viime aikoina jäänyt, sillä oon ollut niin väsynyt ja päivät on mennyt kuin sumussa eteenpäin. Aloitettiin myös soseiden syönti, joten aika on mennyt myös soseiden tekemiseen, ja kun tuo pikkumies on alkanut olemaan hereillä enemmän, jolloin koneella oloon ei jää juurikaan aikaa. 

Ei ole myöskään paljoa kiinnostanut panostaa omaan kauneuteen ym. kun kaikki tahtoo pyöriä minimiehen tarpeiden ympärillä. Joten, yleensä mä kuljen kotona mahdollisimman löysässä paidassa, legginseissä ja hiukset on illallakin edelleen viime yön jäljiltä. Musta on todellakin tullut kulahtanut äiti, jota ei kiinnosta/kiireiltään kerkeä itseään laittamaan. 

Väsymyksen takia on myös motivaatio, kiinnostus ja ynnä muut unohtunut unholaan ja oon ollu viime aikoina hyvin kärttyinen ja muutenkin ihan omissa maailmoissani. En ainakaan tunne olevani masentunut, joten laitan tämän stressin piikkiin. Muutenkin kun vietät joka päivä 24/7 tuon pikkumiehen kanssa, ja aikuista seuraa on ehkä 2h/päivä, vähemmästäkin sitä alkaa olemaan omissa maailmoissaan. Mä kaipaisin aikuista seuraa, on ihan kiva et sukulaisia on käynyt, mutta siis oman ikäistä aikuista seuraa, eli mun ystäviä, joiden kanssa saisi viettää aikaa. Harmi vain, että kenelläkään ei tahdo olla autoa, että voisi tulla meitä moikkaamaan. Ehkä ens lauantaina, kun viihteelle pääsee yli vuoteen, saisi vähän nollattua tilannetta.

Varmaan tekstistäkin huomaa, että mun ajatus ei kulje. Muutenkin oon alkanu unohtelemaan asioita ja joskus kun pitää tehdä jotain, unohtaa, että mitä pitikään tehdä. 

Tästä tekstistä tuli kyllä nyt niin sekavaa, että taidan lopettaa tähän, ja kokeilla joku toinen päivä uudemman kerran, jos vaikka saisin aikaseksi sujuvampaa tekstiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiattomat kommentit menevät suoraan roskakoriin ;)