tiistai 20. tammikuuta 2015

Kenkäfriikki valloittaa kiinaa.




Mä olen viimeaikoina tilannut kiinasta monen moista tavaraa, kuten kenkiä, asusteita, kosmetiikkaa ja muutaman vaatekappaleen. Välikätenä on toiminut ebay ja wish -sovellus. Kiinasta kun saa todellakin suurimman osan tuotteista halvemmalla kuin suomesta. 

Tässä postauksessa tosiaan kengät, jotka olen tilannut. Lenkkarit pääsevät ensikäyttöön tulevana kesänä mukaan nautinnollisille kävelylenkeille koiran kanssa. Korkkareita ei voi koskaan olla liikaa, ja nämä on vielä helppo yhdistää asuun kuin asuun. Maiharitkin ovat helppo yhdistää erilaisiin asukokonaisuuksiin ja nämä tuntuvat hyvin mukaviltakin jalassa. 

Tilaatteko te paljon ulkomailta tavaraa?

6 kommenttia:

  1. Mä vasta tilailin Ebaylta jutskia! Oon nyt innostunut siitä, kun opin vihdoin käyttämään Paypalia! :D Ja vitsi miten halvalla oot saanu noi lenkkarit! Ja noi toiset kengät on tosi kivat! :--)

    http://katja-dontdreamlive.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, paypali oli kyl kas mulle hepreaa jonku aikaa, mut ku sitä oppi käyttää ni hyvä tuli! :D Toi wish -sovellus on kiva, ku puhelimen sovelluksen kautta saa klarna -laskulle ja nettisivuston kautta saa maksettua paypalilla.

      Poista
  2. Just tänään laitoin tilaukseen kahdet pidennykset. :D
    Noi maiharit ei oo varmaan aiota nahkaa? Oon tässä kuumeisesti mettästäny nahkasia maihareit ja kaikki maksaa 150-200€...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei noi ainakaa tuntunu siltä et olis aitoo nahkaa.. :P Mut menee ainaki mulla! :)

      Poista
  3. Mä haluisin tilaa, mutta oon niin epävarma siitä :D Hurjan halvalla saisi, mutta jotenkin pelkään etten saa sitä tuotetta tai sitten sieltä tulee jotain ihan kuraa :l Nää on kyllä tosi hyvännäköisiä kaikki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ton wishin kautta on ainaki hyvä tilata ku sieltä saa rahansa takasi jos tuote ei tuukkaan :) Ja ainaki hyvälaatusia tuotteet on olleet.

      Poista

Asiattomat kommentit menevät suoraan roskakoriin ;)