torstai 4. joulukuuta 2014

Luukku 4: 9 faktaa.

rammstein - du riechst so gut


Luukusta 4 avautuukin 9 faktaa minusta!

Fakta 1
Kuuntelen musiikkia laidasta laitaan. En välttämättä kuuntele mitään tiettyä artistia ja miellyn yleensä tiettyihin biiseihin sen perusteella, minkälaiset sanat kappaleessa on, minkä moinen melodia ja miten se iskeytyy tunteisiin. Otetaan esimerkkinä ylle linkkaamani rammstein. Mä tykkään oikeastaan suurimmasta osasta rammsteinin biisejä, lukuunottamatta muutamaa, ihan vain sen takia, koska saksan kieli on mun mielestä ihan pirun hienon kuuloista. Myös vähän tommonen raskaampi musiikki toimii paremmin, kuin esim. purkkapoppi.

Fakta 2
Uskon kaikkeen yliluonnolliseen. Uskon myös uudelleen syntymiseen. Omien kokemuksien ja havaintojen perusteella uskon, että kummituksia on olemassa. Muiden kokemuksia kummitteluista on myös todella mielenkiintoisia lukea, ja ennen viihdyinkin jopa koko yön tietokoneen äärellä lukemassa niitä, nykyään vähän vähemmän.

Fakta 3
Mä en meikkaa joka päivä. Nykyään vielä harvemmin kuin ennen, koska ei siinä ole mitään järkeä tälläytyä täällä metsän keskellä, koska sua ei kattele täällä ku sun oma miehes. Miksi muutenkaan rasittaa ihoaan jatkuvalla meikkaamisella?

Fakta 4
Pesen hiukseni shamppoolla ja hoitoaineella vain joka neljäs päivä. Olihan alkuun hankalaa päästä irti siitä jokapäiväisestä hiuksien rasittamisesta ihan senkin pelossa, ku hiukset näyttävät aluksi rasvaisilta kun ne eivät enää saa sitä mihin ne on tottuneet. Onneksi otin itseäni niskasta kiinni asian suhteen, ja heitin sen rasvaisuusajatuksen sivuun, sillä nykyään mun hiukset on paljon paremman laatuiset.

Fakta 5
Jatketaan samalla linjalla, eli mun hiukset ovat nykyään ihan luonnollisen väriset. En oo 8kk käyttänyt minkäänlaisia hiusvärejä, vaan antanut oman luonnollisen hiusvärini kasvaa hiuksien mukana. Aluksi pelkäsin, että sieltä tulee jotain maantienharmaan sekoitusta, mutta ei, normaalia tummanruskeaa väriä, joka minulla on luonnostaan. Parturitkin luulleet ihan värjätyiksi hiuksiksi, mut ei, luonnollinen kati täällä hei ;)

Fakta 6
Pahimmat luonteenpiirteeni taitavat olla äkkipikaisuus, helposti hermostuva ja suorasanaisuus. Ei sillä, etteikö suorasanaisuus olisi hyvä luonteenpiirre joskus, mutta enemmän sitä tulee käytettyä negatiivisessa mielessä.

Fakta 7
Parhaimat luonteenpiirteet taitavat olla sosiaalisuus, luovuus ja luotettavuus. Sosiaalisuuden ehkä huomaa parhaiten parin pohjan jälkeen, luovuus tulee esille valokuvatessa ja photoshopilla leikkiessä ja luotettavuuteen sanon vain sen, että multa ei tieto kulje eteenpäin.

Fakta 8
Mä olen koiraihminen. Ehkä vähän kissaihminenkin nykyään. Pienestä pitäen mulle on koirat olleet se ykkösjuttu, mutta silti menin ottamaan kissan ennen koiraa. Kissan otin ehkä kokeilunhalusta, sillä halusin nähdä pystynkö mä muuttumaan ja muuttamaan ajatuskantaani. Noh, simba on ainakin onnistunut siinä. En mä vieläkään välitä kissoista niin paljon kuin koirista, mutta mun kissani on maailman tärkein <3 Tosin, se on hyvin koiramainen kissaksi, jonka johdosta, ehkä siksi mä tykkäänkin siitä.

Fakta 9
Tästä voi tulla sanomista, mutta jos mä olen muuten luonnollinen niin en karvoituksen suhteen. Mä en siedä juuri minkäänlaista karvoitusta mun kropassani kaulasta alaspäin. Onnekseni mulla on uus kaveri, epilaattori, joka hoitaa homman aika alta yksikön, eikä tartte heilua jatkuvasti enään höylän kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiattomat kommentit menevät suoraan roskakoriin ;)