tiistai 2. joulukuuta 2014

Luukku 2; Lahjatoiveet


Toisesta luukusta paljastuu mun lahjatoiveeni! Tosin suurinosa on aika hintavanpuoleisia, mutta pääasiahan on se, että jos vaikka ihan vain yksi näistä toteutuisi, olisin ikionnellinen!


1 Kylpytakki Mä olen pitkään jo haaveillut kylpytakista, koska mulla ei ole mitään mihin voisi kääriytyä suihkun/saunan jälkeen, kun välttämättä sitä ei aina jaksaisi päällensä heti pukea. 

2 Kiharrin Ainut hiustenmuotoilulaite joka multa uupuu. Sekin joka mulla oli lainassa koki kovan kohtalon, kun lulu päätti kerran koulupäiväni aikana syödä sen virtajohdon poikki..

3 Uusi puhelin Mua jo 3 vuotta palvellut Samsung Galaxy SII on jo parhaat päivänsä nähneet. Olisi jo aika päästää se eläkkeelle ja tuoda uutta sukupolvea kehiin, vaikka uudella samsungin note 4:lla tai LG:n huippumallilla.

4 Ompelukone Tämä on jo pitkään ollut toiveissa, sillä mulla on ollu vaikka ja kuinka inspiraatiota tehdä lasten vaatteita, unohtamatta myös muutamaa kolttua jotka meinasin itselleni toteuttaa. Vaatisi vain uudestaan käytön opettelua, sillä mä en ollut ala- tai yläasteella juurikaan käsityöihmisiä..

5 Uusi runko Tämä on pyörinyt jo haaveissa siitä lähtien kun nykyisen 500D:n peilistä irtosi jousi, jonka johdosta automaattitarkennus lakkasi pelittämästä. En näe mitään muuta keinoa kuin siirtyä suoraan 7D:hen tai vaihtoehtoisesti 60D:hen, sillä jos haluan kehittyä valokuvaajana, on jo kolmenumerosarjaiset aloittelijan vehkeitä.

6 Tositvboksi Mä oon jo kattellut tätä pitkään, mutta aina sen tilaaminen on jäänyt. Ei ole muutenkaan tullut vielä perehdyttyä tarpeeksi eBaysta tai amazonista tilaamiseen, joten mä handlaan tän sellaiselle joka osaa, winkwink. 

7 Lahjakortit Turhaan olisin lykänny joka kaupan lahjakorttia tuohon kuvaan näkyville, joten käy se näinkin. Vaatekauppojen lahjakortit on aika etusijalla, mutta myös käyttötavarapuolelle niitä on mukava saada. 

Mitä teidän lahjalistaltanne tänä vuonna löytyy?


2 kommenttia:

  1. Miksi valintasi olisi uuteen runkoon juuri 7D tai 60D ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska mun ei ole mitään järkeä vaihta 500D:tä taas mihinkään kolmenumeroiseen :) 7D on ominaisuuksiltaan aika samanlainen kuin 60D, siksi niillä ei ole niinkään väliä kumman valitsee. Joskus sitten kun rikastun niin sit vois kattella niitä huippumalleja, kuten 5D:tä tai 1D:tä.

      Poista

Asiattomat kommentit menevät suoraan roskakoriin ;)