maanantai 13. lokakuuta 2014

Kylmä kalkkuna.



Mun äitiysloma alkoi virallisesti 7 päivä tätä kuuta. Sitä on tähän mennessä vietetty elokuvia/sarjoja katsellen ja paikkoja järjestäen. Tulokasta varten on kaikki laitettuna, vain hän itse enään uupuu.

Simba ja Lulu sai matolääkitykset. Seuraavan kerran tapellaan lääkityksen annon kanssa ensi keväänä. Ihanaa omistaa hyvinhyvin nirso kissa ja todella monipuolisesti syövä, "kaikki on herkkua" -asenteella oleva koira.

Kävin lauantaina parturissa. Vihdoinkin mun päästä ei löydy enään huonokuntoisia latvoja ja värikin on jopa ihan se syntymäperäinen hiusväri! Faktana kaikille, olen tosiaan syntyperäinen tummanruskea hiuksinen brunette!

Tuntuu täällä maalla asuminen edelleenkin vielä ihan lomalta. Ehkä tää alkaa tuntumaan todellisemmalta kun vauva-arki alkaa. 

Mun 22 -vuotissynttäritkin lähestyvät kovaa vauhtia (2vk!).. Se vietetään kahvitellen sukulaisten ja ystävien kanssa, samalla nauttien suussa sulavia herkkuja.

Mä haluan sen tietokoneen! Ideoita olisi vaikka millä mitalla webdesignin ja valokuvauksen suhteen, mutta toteutus uupuu, koska tarvittavia ohjelmia ei löydy tältä miniläppäriltä, eikä niitä saa asennetuksikaan ja miehen koneelle ei asennella mitään. 

Tätä mun elämääni tällä hetkellä kuuluu. Mitä teille kuuluu? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiattomat kommentit menevät suoraan roskakoriin ;)