maanantai 27. lokakuuta 2014

Happy birthday to me







Vaikka 22 ikävuotta paukahtikin tänään mittariin, oli lahjasaalis siihen nähden jo melkoisen iso. Ollaanhan sitä oltu täysi-ikäisyyden tällä puolen jo 4 vuotta, mutta silti mua muistellaan edelleen lahjoin. En tarkoita, että se olisi huono juttu, hyvä juttuhan se kaikin puolin on! :) On kiva tulla muistetuksi varsinkin tarpeellisin lahjoin.

Ensimmäisenä mä sain mieheltä jo kauan toivomani lahjan, epilaattorin! Hyvästi seiveri, mulla on nykyään uusi kaveri, jokaisen naisn paras kaveri. Sen mukana tuli tommonen kiva kasvojen hieronta laite, joka on ihan mahtava! Malta odottaa, että pääsee kokeilemaan kumpaakin laitetta. 

Kummitäti muisti mua ruusuilla ja valkoisella kauluspaidalla, joka oli myös toivelistalla. Kuvaa ette siitä vielä päällä saa, koska tää raskausmaha on vielä hieman tiellä. Katsotaan sen esittelyä sitten myöhempänä ajankohtana paremmin. 

Iskä toi tosiaankin mulle tän mun uuden lapseni, tietokoneen, josta mainitsinkin edellisessä postauksessa. Toki, onhan tässä jo joululahjaakin kerrakseen samassa, mutta ei se mua haittaa, koska pääsen taas päättämään siitä, mitä koneelleni lataan ja miten sitä käytetään.

Sitten mä sain tosiaankin sain myös tarpeellista tavaraa, kakkulapion, servettirasian, sydännaulakon, rahaa ja 4 arpaa, joista yhdellä tuli 2€:n voitto. Wuhuu! Ei muuta kuin arpakaupoille hakemaan kaksi arpaa lisää, jos vaikka onni suosisi ja voittaisi vähän isomman summan. 

Enään ei tarvitsekkaan odotella mitään muuta kuin ötökän syntymää, joulua ja jouluna saatavia mahtavia ruokaherkkuja + kesäkuntoon 2015 pääsemistä!

2 kommenttia:

Asiattomat kommentit menevät suoraan roskakoriin ;)