lauantai 23. elokuuta 2014

Hörhiäiset 2014

 Paita; H&M Mama / Housut; Seppälä / Kengät; Converse

 Laukku; Halpa-Halli / Lulun valjaat; Julius K-9


Täällä on pitänyt kiirettä koulun kanssa ja pitkien päivien jälkeen, ei ole oikein muuta jaksanut tehdä, kuin kuljettaa koira ja löhötä. Vaikka alkuviikko menikin sairaslomaillessa, niin mä en kuulu siihen bloggaajaryhmään, joka tekee siitäkin erillisen blogipostauksen ja kuvailee jotain teemukia + kaikki mahdolliset napit jota suustaan alas vetää. Mä en ees ymmärrä miks jokasee sairaukseen pitää vetää kauhee määrä särkylääkkeitä ja vastaavia, ku niistä taudeista pääsee kotikonsteinkin eroon ja varsinkin juomalla paljon nestettä. 

Tällä viikolla vietetään täällä kankaanpäässä taideviikkoa, joka yleensä huipentuu perjantain hörhiäisyöhön, jolloin valitaan vuoden kankaanpääläinen. Tori oli taas tapansa mukaan täynnä erilaisia myyntikojuja ja grillejä, mutta sekaan mahtui pari kaljatelttaakin. Harmi kun oivan omistajan vaihdoksen myötä, tänävuonna ei enään viinitelttaa nähty ja kaljateltan karaokekilpailutkin oli siirretty vallan kankaanpään viihdekeskuksen hoiviin. 

Tässä tilassa en oikein pahemmin viihtynyt siellä känniääliöiden keskellä, ja varsinkin kun siellä näki örveltämässä ihmisiä, joille se alkoholi ei todellakaan sovi, niin mun hörhöt jäi tänävuonna ihan pikaiseen torin läpi kiertämiseen ja muikkujen syömiseen. Se tunne kun, oot päässy aikasin nukkumaan, etkä kärsi krapuloista <3

Ps. Tiedän, mun maha on ihan hirvee ja roikkuu, eikä vaikuta sit yhtää raskausmahalta. :( Missä se pyöreä kiva kumpu on?

20 kommenttia:

  1. Täällä on rv25 ja pieni ihminen olen eikä sitä mahaa näy sitten ollenkaan, täälläkin siis kaipaillaan sitä suloista raskauspallomasua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ehkä viimesen kahden viikon aikana on semmonen pallo :D

      Poista
  2. Voinpas kertoa, että Oivan uudella omistajalla ei ole mitään tekemistä sen viiniteltan kanssa. Joten ehkäpä ensi vuonna sitten ;)

    Nimimerk. 4 vuotta viiniteltalla ollut töissä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai, mä oon saanu semmosen kuvan et se olis ollu oivan juttuja.. :D

      Poista
  3. ja mitä siihen karaokeen tulee niin kyllä se teltalla ihan oli, viihdekeskuksessa oli ihan omat hörhiäiskaraoket :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joku vaa sano ettei teltalla oo karaokee tänävuonna :(

      Poista
  4. Pakko kommentoida tohon sairasteluun sen verran, että mä olen nyt 22v ja 16-vuotiaana alkanut olemaan sairas kolmen viikon pätkissä ja vähintään kolme kertaa syksyssä/talvessa. Ei ehkä normaalia, mutta johtuu luultavimmin stressistä ja suvussa liikkuvasta huonosta vastustuskyvystä. En ikinä ole kuumeessa, mutta nenä on tukossa ja tuntuu, että pää räjähtää siitä paineesta. Saattaa kyllä olla muitakin syitä miksi sairastelen niin paljon. Mutta pointtina oli se, että otan särkylääkettä ihan vaan olon parantamiseksi kun se ei muuten vain lähde kotikonstein. Nukkuminen vetää enemmän tukkoon, hierominen auttaa hetkeksi ja kuuma mehu avaa vain vähän nenua. Särkylääkettä otan ihan vain olon parantamiseksi enkä sitäkään vedä levyllistä päivässä :-D

    Ei ollut tarkoitus päteä eikä yleistää, mutta oli pakko ottaa osaa tohon kun mulla ei tosiaan kotikonstit auta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä tarkotin lähinnä niitä, ketkä syö sen levyllisen särkylääkettä päivässä ja vetää jotain muita lääkkeitä siihen lisäksi.. :D

      Poista
  5. jos on entuudestaan ylipainoo ni ei se maha kasva kauniina kumpuna koskaan. en pahalla tarkota, mut lähinnä se ettet ihmittele miksi ei kumpua tule

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ehkä mä siks ihmettelenkin, kun ei mulla enää loppujen lopuks paljoo sitä ylipainoo ollut eikä mahakaan.

      Poista
  6. Kiinnostaa ihan että aiotko ottaa äitiysavustuksen rahana vai äitiyspakkauksen? :) Jos otat äitiysavustuksen niin voisitko sen sisällöstä tehdä postauksen :3 Kiitän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Otin äitiyspakkauksen, mutta postausta siitä en nyt tee, sillä sisällön näkee myös netistä ja mulla on jo tavarat kaapissa pestynä ja odottamassa vauvan tuloa :) Enkä halua tästä tehdä ns. raskausblogia, siksi pidän tämän tyyliset asiat blogin ulkopuolella.

      Poista
    2. Mun mielestä on vähän outoa että et raskaudesta täällä juurikaan mitään kirjoittele. Se kuitenkin vaikuttaa sun koko elämääs ja on yks suuri elämänmuutos niin miksi et asiasta täällä iloitse? Eikä itse raskaus edes kestä kuin pienen hetken enkä nyt tarkoita että jokaisen vauvan vaatteen tulisi olla tänne kuvattuna vaan olis ihan näin lukijanakin kiva nähdä se raskauden eteneminen ja nähdä yhdessä postauksessa hankinnat vauvalle - ei se silloin ole odotusblogi vaan kertoo ihan elämästä ja muutoksesta. Täällä kun ei oikein missään tahdo tulla ilmi se raskaus ja se vähän harmittaa..

      Poista
    3. Mun näkemykseni on se, että haluan pitää tän blogin ihan erossa tästä isosta muutoksesta ja tää on se mun päätökseni asian suhteen.

      Poista
    4. Onko lapsi edes haluttu ja toivottu ku noin kärkäs vastaanotto asiaan?

      Poista
    5. Öö.. :D Eiköhän tää oo ihan mun oma päätökseni tän blogin suhteen, joten missä ongelma? :D

      Poista
    6. Anonyymi- kaikki ei ehkä halua vain julkisesti kertoa raskaudestaan. :D blogissa. Joka on ymmärrettävää. Jotkut kertoo vaan vaikka omien kavereiden kesken ja perheen. Mikäs siinä mättää? :)

      Poista
  7. Musta raskaus on niin yksityinen asia, etten tykkää puhua siitä aina edes lähipiirin kanssa, saati sitten vieraiden ihmisten kanssa blogissa jos sellainen olisi. Varsinkaan kun kirjotellaan omalla nimellä ja naamalla.

    Mutta pystyn kyllä samaistumaan tuohon söpö kummun puuttumiseen. Ihan selvä raskausmaha sullakin on, ja kyllä itselläkin jo vieraat ihmiset kyselee viikkoja (29+0) vaikka ylikiloja on 30 ja vatsa aika roikkuva :)

    VastaaPoista

  8. Sun blogi on tosi kiva :) Liityin lukijaksi, ja ajattelin linkittää oman blogini myös. Mun blogini on sisustuspainotteinen, ja oon suunnittelemassa omaa sisustusmallistoo, josta kirjottelen sinne välillä.

    P.S. Siellä on myös arvonta nyt käynnissä!

    http://bytiahenriikka.blogspot.fi

    VastaaPoista

Asiattomat kommentit menevät suoraan roskakoriin ;)