keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

the number 11.

Luonnonlapsi -blogia kirjoittava Janette heitti mulle monellekkin aloittelevalle bloggaajalle tutun haasteen, 11 vastausta, 11 kysymystä ja 11 haastettavaa. Tässä haasteessa vaikeata ei ole niinkään vastaukset, vaan kysymykset ja se, että ketä tähän uskaltaa haastaa! :D

11 vastausta
1. Tämän hetken suosikki biisisi?
- Teflon Brothers – Kesä 86 tai Juju – Hullu

2. Entä suosikki vaatteesi?
- maxihame yhdistettynä tuubitoppiin ja mekot.

3. Odotatko innolla jotain tulevaa, mitä?
- Mä en malta odottaa marraskuuta ja esikoisen syntymää.

4. Minkälainen olet vihaisena?
- Mua ei kattele kukaan ku oon vihanen. Tiuskin sillon kaikille, joten parempi antaa mun ensin rauhottua.

5. Kumpi mielummin, kiltti vai paha poika?
- Väliltä.

6. Suosikki irtojäätelömakusi?
- Vanhan ajan suklaa

7. Kuvaile kotiasi kolmella sanalla?
- Pieni, kuuma ja sekava.

8. Mikä on kauneinta mitä sinulle on koskaan sanottu?
- Että mä olen kaunein nainen koko maailmassa!

9. Minkälainen on tosi ystävä?
- Tosi ystävään voi luottaa ja purkaa ajatuksiaan.

10. Mitkä ovat kolme tärkeintä arvoa elämässäsi?
- rehellisyys, luotettavuus ja elämän kunnioittaminen.

11. Onko sinulla mottoa? Jos niin mikä?
 - Elä kuin eläisit viimeistä päivää.

11 kysymystä
1. Lempi blogisi? Miksi?
2. Mikä sai sinut aloittamaan bloggaamisen? (Vastaa rehellisesti!)
3. Oletko koskaan harkinnut pientä some-lakkoa?
4. Oletko innokas opiskelemaan (ihan yleisesti)?
5. Mitä tv-sarjoja seuraat?
6. Romanttisin asia?
7.  Oletko koskaan ollut pettynyt itseesi ja miksi?
8. Millainen olisi sinun unelma elämäsi, jos et elä sellaista tällä hetkellä?
9. Unelmiesi lomamatka?
10. Palataan hieman lapsuusaikaan. Miksi halusit tulla isona? Toteutuko? Miksi? Miksi ei?
11. Missä haluaisit asua? Miksi?

11 haastettua

10 kommenttia:

  1. Kiitoksia vain, kaipa tähän voisi sitten vastailla. :) Samaistuin tuohon "minkälainen olet vihaisena" kohtaan. Mut kannattaa todella jättää vain kihisemään yksin, kunnes olen sen verran rauhoittunut, että kykenen taas johonkin ihmismäiseen toimintaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa löytää saman henkisiä ihmisiä! :D Mä oon huomannut vielä näin raskauden aikana, että oon PALJON pahempi vihaisena hormoonien takia kuin ennen raskautta.

      Poista
  2. Kiitos haasteesta :-) pitää vielä miettiä teenkö tuon haasteen, koska oon joskus tehnyt ton! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tee ihmeessä! :) Mäki oon tän joskus aikasemmin tehnyt, mutta tein nyt uudemman kerran.

      Poista
  3. Jeij, kiva kun vastailit haasteeseen! :3

    VastaaPoista
  4. Kiitos haasteesta! Vastaukset onkin jo luonnoksena, julkaisen ne sopivana ajankohtana! :)

    VastaaPoista

Asiattomat kommentit menevät suoraan roskakoriin ;)