maanantai 21. heinäkuuta 2014

The house of rising sun.

 Kuvassa porin jazzeilta löytämäni kaulakoru!

Valittamisen aiheita ei löydy, sillä mikäs  täällä maalla ollessa, aikaa viettämässä! On tullut nautittua auringosta, hyvästä ruuasta, mansikoista, manhattanin äitiyskonsultista, true bloodista ja pääasiahan tässä on se rentoutuminen ja harmoninen rauha. Mä en oo taas pitkään aikaan nukkunut näin hyvin kuin nukun täällä, koska se ihana hiljaisuus (lukuun ottamatta niitä järkyttävän äänisiä kylän nuorten volvoja ja traktoreita) saa mut niin rentoutuneeksi. Elukoilla, joita ötököiksi kutsumme, on myös ollut todella ihanaa ja paljon hauskempaa kuin kaupungin metelissä. Mä en vieläkään usko, että tästä tulee vielä syyskuun lopulla ihan lopullista ja todellista kun muutamme tänne lopullisesti. Mun tän hetkistä fiilistä ei tuu pilaan mikään, eikä kukaan! 

Keskiviikkona onkin suuntana miehen kummien mökki ja torstaina pääsen katsomaan vihdoin ja viimein mun pikkusiskon lukaalia tampereelle, josta jatkammekin miehen kanssa kutsuvieraille tarkoitettuun elokuva näytökseen! Joten, näemme uudemman kerran viimeistään perjantaina! :)

6 kommenttia:

  1. Minäkin olen True Bloodia katsellut viime päivinä. Kuudes kausi menossa ja jännää on!
    Ja hitsi, nyt tekee mieli mansikoita!

    http://love-ornothing.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä se olis saanu jäädä jo edelliseen kauteen, mutta hbo.. :P

      Poista
  2. Kannattaa keskittää kommenttiboksi mut muuten tosi kiva ulkoasu blogilla :) !!

    VastaaPoista
  3. Blogi arvostelu valmis :)


    http://roosajamuumi.blogspot.fi/2014/07/linkkaa-blogisi.html#comment-form

    VastaaPoista

Asiattomat kommentit menevät suoraan roskakoriin ;)