torstai 3. heinäkuuta 2014

Kyllä lihavallakin on oikeus julkaista asukuvia.

Kengät; Converse / Spartoo.fi
Paidat; Vero Moda / Housut; Seppälä

Yey mä löysin itelleni hovikuvaajan! Vaikka olihan se aluks aika neuvomista ton manuaalisen tarkennuksen takia, mutta hyvin se sitten sujui! Mä näytän kyl jotenki kauheen lihavalta ja tissittömältä, mutta näillä mennään.. :D Toi maha on muutenkin jo niin järkyttävän kokoinen näillä viikoilla, mikä ahdistaa entisestään ja mun itsetunto ei tahdo olla kohdallaan. Eiköhän tämä sitten tästä, kun tuo maha alkaa muotoutumaan enkä näytä pelkältä läskiltä.

Kuten huomaa, mulla ei ole asusteina muuta kuin korvikset. Mä en henkilökohtaisesti tykkää käyttää kesällä mitään muuta, koska niistä tahtoo jäädä niin herkästi rusketusrajoja. Apua, mitenhän tää sitten toimii kun kihlaudun tai menen naimisiin? No, se on sitten sen ajan murhe. Tietty, täytyy järjestää tuo sotkeutunut tarjotin, jossa mun kaikki korut on sikin sokin, niin saisi vähän tolkkua siihen mitä multa löytyy ja mitä ei.

8 kommenttia:

  1. Ihanaa että oot noin itsevarma (tai ainakin vaikutat sellaiselta) :) yksinkertaisen ystävänä en tykkää tuosta punavalkosesta taustasta, mutta jos itse tykkäät älä kuuntele mua :D seurailen ehdottomasti sun blogia, vaikuttaa kivalta! käyhän tsekkaamassa munkin, vaikka se onkin vielä alkutekijöissään.
    inkkariressu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää olla, koska jokainen ihminen on luotu omanlaisekseen, eikä kukaan voi olla samanlainen :) Pitää tyytyy siihen mitä itte on saanut.

      Poista
  2. Nopeesti niihin sormuksiin tottuu. :) Itsekään en käytä kauheasti koruja, varsinkaan sormuksia, mutta nyt en osaa olla ilman näitä kihla- ja vihkisormuksia. Kun ei ota niitä pois, niin kukaan ei huomaa rusketusrajojakaan. ;D

    VastaaPoista
  3. Onpas kivan olonen blogi ja mitä nyt tossa luin noita postauksia, niin vaikuttaa mielenkiintoselta. :-) Taidanpa jäädä seurailemaan!

    http://peaceforyoungmind.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Asiattomat kommentit menevät suoraan roskakoriin ;)