tiistai 8. heinäkuuta 2014

Hellepäivien asuja ja tämän hetkisiä ajatuksia omasta kropasta.

Mekot; Seppälä (toinen ostettu facekirpputorin kautta)
Loput onkin kirppistuotteita ;)

Huh kun on hellettä! Näinä päivinä en ole oikein viihtynyt kuin yllä olevissa mekoissa ja meikkinäkin ollut pelkästään ripsiväri ja huulikiilto. Kotonakin jatkuva läpiveto (ei yöllä, koska muuten en saa siltä meteliltä unta..) ja silti kotona ei tee mieli muutakuin hillua puol alasti ja olla tekemättä juuri mitään. Ruoka puolikin on enimmäkseen painoittunut subwayhin ja salaatteihin.

Mun tekee tällä hetkellä pahaa kun katson noita yllä olevia kuvia. Mä en todellakaan ole sinut tällä hetkellä tämän kropan ja mahan kanssa. Harmi, kun asiallekkaan ei voi tehdä mitään, ennen kuin mukula on tässä maailmassa.. Mä haluan laihduttaa ja karpata! Olisi se marraskuu jo pian, niin mä pääsen tekemään sitä mitä mä haluan. Hiuksetkin on tällä hetkellä yööök, mutta onneksi parin viikon päästä pääsen tukkalääkäriin <3 Toivottavasti me löydetää joku kiva lookki isoveljen vaimon kanssa tälle tukalle, kun tarkoituksena olisi kuitenkin kasvattaa nämä taas pitkiksi.. :)

10 kommenttia:

  1. Äh en tiedä tuliko kommentti vai mitä tapahtui, mutta kokeillaan uudestaan! Tykkään kovasti tuosta sun bannerista ja mekot on todella kivoja :)

    VastaaPoista
  2. Ihanan pirtsakoita mekkoja :) Heitän sulle vähän haastetta jos kiinnostaa: http://lapsiluonnon.blogspot.fi/2014/07/mielenvikanen-niinku-maradona.html

    VastaaPoista
  3. Mekot ja nuo kengät pisti myös silmään on tosi kivat :)

    VastaaPoista
  4. Samaa sanon kuin ylemmätkin, mekot ja kengät on super ihania! Mutta ihan ensimmäisenä minulle pisti silmään tuo laukku... TÄYDELLINEN!
    Tykkään sun kirjotustyylistä, se kertoo ihmisestä minun mielestä niin paljon! En kuitenkaan itse tykkää hymiöistä blogiteksteissä, mutta tämäkin on vain minun mielipiteeni. En tiedä miksi, mutta myös pienellä kirjoitettu subway jäi kummittelemaan mieleen, joten pakko siitäkin huomauttaa :DD
    Kaiken kaikkiaan kivan oloinen blogi! :)

    http://from-e-to-a.blogspot.fi

    VastaaPoista

Asiattomat kommentit menevät suoraan roskakoriin ;)