perjantai 6. kesäkuuta 2014

Mun pakokeino.





Me lähdettiin elukoiden kanssa pakoon kaupungin hälinää tänne maaseudun rauhaan. Ihan senkin kunniaksi ja vanhojen reebokkejen muistoksi kävin ostamassa uudet lenkkarit, niin päästään taas nauttimaan mukavista metsäretkistä Lulun kanssa :) Nyt kokeillaan lidlin lenkkareita, koska mun kalliit reebokit ei kestänyt vuottakaan kun ratkes saumoista, joten multa meni luotto koko firman lenkkareihin. Toivottavasti nämä toimisivat mun kaverina ainakin seuraavan vuoden ja mieluusti enemmänkin!

Käytiin ottaas muutama kaverikuvakin ulkona Lulun kanssa, mut ei niitä ollut kuin yksi julkaisukelpoinen ja pahoittelen senkin laatua. Kukaan ei tykkää kuvata mun kameralla (miksköhän jos joutuu ite tarkentaa) joten puhelinkuvat on ainoa vaihtoehto. (Voi sisko rakas, miksi et asu enää täällä!) Mulla ei ole myöskään täällä hyvää ja oikeesti ymmärrettävää kuvankäsittelyohjelmaa, gimp ei meinaan tykkää tehdä mun kanssa yhteistyötä. Ikävä photoshoppia <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiattomat kommentit menevät suoraan roskakoriin ;)