keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

Lukutoukka.




"Yksi aikuistumisen parhaimmista puolista on se, kun löytää vapauden muovata itsestään sellaisen, mikä tuntuu omimmalta, ja sellaisen, mikä itselle parhaiten sopii, sen sijaan, että peilaa ympäristöään." - Lauren Conrad



Tuli taas vaihteeksi pyörähdettyä kirjastossa hakemassa uutta lukemista. Mukaan lähti tällä kertaa Marja Kronsin tosinaisen tyyliopas, Lauren Conradin beauty, Laura Paloheimon OMG ja Katja Almin Ansioisidonnainen kuolema. Samalla tuli varattua Lauren Conradin style ja George R. R. Martinin valtaistuinpeli. Nyt vain odotellaan koska kirjastosta tulee viestiä näiden kirjojen tiimoilta.. :)

Yllä oleva lainaus on muuten tuosta beauty -kirjasta. Lause päätyi tänne siksi, koska ihan liian usein näkee samasta muotista valettuja ihmisiä, jotka ovat toistensa peilikuvia. Toivottavasti tämä lause iskostuu monen muunkin ihmisen ajatusmaailmaan ja ihmiset uskaltaisivat olla sitä mitä haluavat olla, eikä sitä mitä media haluaa meidän olevan.


6 kommenttia:

  1. Tuo on kyllä hieno lause, pakko myöntää. :) Ehkä hiljalleen sitä oppii olemaan enemmän se kuin haluaisikin olla, mutta usein sitä edelleen antaa toisten mielipiteiden muovata itseään. Olen esimerkiksi itse aina ajatellut olevani ujo, koska niin kaikki on musta puhuneet pienestä asti. Nyt vasta olen alkanut tajuamaan, että olen ujo, koska odotan (uusienkin) ihmisten ajattelevan minusta niin ja siten myös käyttäydyn sen mukaisesti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on juu jännä miten ympäristössä tapahtuvat asiat peilautuvat itseensä niin helposti. Täytyy vaan osata olla ottamatta ihmisten mielipiteitä niin tarkasti itseensä, sillä jokainen meistä on yksilö, ja yleensä jokainen yksilö on erilainen kuin toinen, vaikka geneettisesti olisikin samaa sukua. Välillä ärsyttää kun mua peilataan mun siskoon, joka on ollu hyvä kaikessa, et miksen mä ole vaikka samaa sukua ollaan. Oon antanut sen jo olla, koska tiedän, että olen yksilö.

      Poista
  2. huippu toi lainaus minkä oot tuohon laittanut, ite oon ainaki jo huomannut ton että kun ikää tulee enemmän nii todellakin uskaltaa ja haluaa olla erilainen, sekä ettiä niitä omia juttuja enemmän :-)

    VastaaPoista
  3. Nuo Laurenin kirjat on parhautta! :) Oon lainannut ne molemmat tyyli/kauneusvinkkikirjat kirjastosta myös ja haluisin ne ikiomaksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on! :D Täytyy varmaan kanssa harkita tilaavansa ne netin kautta kotiin.

      Poista

Asiattomat kommentit menevät suoraan roskakoriin ;)